We hebben u vorige week via social media en de website geïnformeerd over de problemen bij onze softwareleverancier waardoor de Mijn Welsh omgeving niet bereikbaar is geworden. Er is achter de schermen keihard gewerkt en vanaf vandaag is de nieuwe Mijn Welsh omgeving actief.
Met deze ingrijpende ‘migratie’ is gelijk een stuk nieuwe software tot onze beschikking gekomen die we eigenlijk pas later dit jaar zouden krijgen, maar door van de nood een deugd te maken kunnen we hier nu al gebruik van maken.
Privacy
Mijn Welsh wordt nu gebouwd volgens de laatste normen van de wet op de privacy. Uw persoonlijke login-gegevens worden nu nog veiliger beheerd. Dit heeft wel tot gevolg dat er opnieuw een gebruikersnaam en wachtwoord moet worden ingesteld. Dit regelt u zelf, zodat het kantoor geen inzicht heeft in wachtwoorden. Latere wachtwoordwijzigingen zult u dus ook te allen tijde zelf moeten doen.
Registreren en overschrijven
Wanneer het systeem weer beschikbaar is zal het nog niet direct mogelijk zijn om zaken te regelen waar een betaling aan gekoppeld is, bijvoorbeeld het registreren van veulens en het overschrijven van pony’s kan naar verwachting over maximaal 4 weken weer online plaatsvinden. Zodra dit weer mogelijk is, krijgt u natuurlijk bericht.
Equis
Ten behoeve van deze verandering hebben leden vandaag een e-mail ontvangen van Equis via het bij het NWPCS bekende e-mailadres met als afzender: “nwpcs.noreply@equisonline.nl”. Houw uw SPAM mailbox ook in de gaten, het kan zijn dat uw provider deze e-mail aanziet als SPAM. Heeft u na een week nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact op met ons stamboekkantoor.